Tuesday, February 01, 2005

28-July-2001: 錦田水尾 (大氣透明度: 2/10, 穩定度 2/10)

Crews: 阿茂, Oldfield, 樹殷, 志光

由於阿茂既誠意 (出夏令會後直去睇星唔返屋企住), 是次行程先至可以成功! 原本諗住去大帽山, 最後天氣唔係太好, 無落車, 原車直入錦田!

大氣透明度較低, 好多野都搵唔倒, 所以映左好多月球... 都算係成功, 因為呢次既月光比上次高好多, 所以無論月面光度, 大穩定穩定度都好好多...

樹殷既 1000 度菲林唔知晒出黎會點, 不過因為月光都幾勁, 加上有煙霞, 同埋第一次映, 所以期望唔係太大, 不過希望在人間丫嘛!

搵倒 M7 見唔倒 M6, 又唔係太睇倒 Lagoon M8... 映左張 Albireo, 仲有突登映到有流跡添...

都算係咁啦!

不過志光哥隻腳踩左入泥...

No comments: