Tuesday, February 01, 2005

21-Oct-2001: 元朗錦田水尾魚塘 (大氣透明度: 8/10, 穩定度 2-3/10)

Crews: 阿茂, 志光, Oldfield

今次突登唔帶大鏡, 但帶多 D 星圖同埋書 (DeepMap 600, 台灣旋轉星團, Night Sky Guide, Turn Left at Orion, 夜空), 目的係為左多睇星, 少玩儀器... 最後只有一支 Pentax PCF III 10x50

結果, 目的達到, 因為搵倒新野, 最深刻係 M15, 茂叔畫個視場出黎, 發覺同 Turn Left at Orion 既圖畫係一樣既...!

仲有其他野, 不過唔係好記得... M31 越夜越美麗, 土星出黎既時候, 用相筒睇, 大家都覺得睇倒個環既方向, 因為未講, 大家都講得出, 而且係一樣!

No comments: